Wednesday, November 5, 2008

Saya Yang Tertewas



Setelah berbulan-bulan memendam rasa, akhirnya saya tertewas. The Kite Runner : A Novel (Khaled Hosseini). Buku ini saya beli di kedai buku Popular (Tesco, Melaka). Membaca permulaanya saja sudah memberikan satu perasaan yang aneh. Ada sesuatu pada buku ini. Saya gusar, jika buku ini secara paksa memotong queue senarai panjang pembacaan yang telah dirancang. Apa yang boleh saya buat, jika perasaan aneh ini selalu meminta-minta untuk dilayan. Buku ini sememangnya mempunyai tarikan yang kuat dan akhirnya perlu dibelai meninggalkan senarai panjang pembacaan buat seketika.

3 comments:

Web Sutera said...

Assalamualaikum,

Wah! Sampai begitu sekali, emm..Saya pun kena cari novel ini.

sahida said...

nak pinjam! dtg penang pinjam eh? weee..

cendera kirana said...

sahida,
ni mesti along bocorkan rahsia...
Boleh pinjam. Nantikannya di Damar Laut.